A heart of flowers at the Castle of Oia, Santorini...

Cover in Koumoulos 0222 20160817
Σας παρουσιάζουμε μια από τις πιο ρομαντικές ιστορίες πρότασης γάμου... Την ιστορία του Γιάννη και της Λουκίας. Μαζί με εκπληκτικές φωτογραφίες τους, υπάρχει ένα βίντεο που δείχνει όλη την ιστορία τους με έναν υπέροχο τρόπο...

Αυτό που ακολουθεί είναι το πώς ο Γιάννης το βίωσε και το μοιράστηκε μαζί μας...

“Η Λουκία και εγώ γνωριστήκαμε πρώτη φορά σε ένα νησί του Αιγαίου, την Άνδρο. Ήμουν για καλοκαιρινές διακοπές εκεί. Η Λουκία πήγαινε και εκείνη διακοπές εκεί για 5 χρόνια συνεχόμενα. Δεν είχαν συναντηθεί οι δρόμοι μας πριν. Με τη δουλειά και την επιχείρηση μου το μυαλό μου πήγαινε συνέχεια στη Νέα Υόρκη, ήταν δύσκολο να απολαύσω τις διακοπές μου. Στα μέσα των διακοπών αγόρασα εισιτήριο για να επιστρέψω στη Νέα Υόρκη. Η πτήση μου τελικά είχε κάποια ακύρωση και εγώ, τελικά, αποφάσισα να μείνω στην Άνδρο μέχρι το τέλος των διακοπών μου. Μια βραδιά βγαίνοντας από ένα bar την ίδια στιγμή έβγαινε και η Λουκία από το διπλανό bar. Έριξα τα μάτια μου πάνω της και οι ματιές μας συναντήθηκαν, ήταν σαν να πάγωσε ο χρόνος και η Γη να σταμάτησε να γυρίζει. Περπάτησα στο μέρος της και της είπα “Γεια” και εκείνη μου απάντησε “Γεια σου”. Είχαμε και οι δυο κολλήσει. Μιλήσαμε για λίγο, ανταλλάξαμε τηλέφωνα και είπαμε να τα πούμε την επόμενη μέρα. Έμενα στην άλλη άκρη του νησιού. Την επόμενη μέρα ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που θα την συναντούσα, όμως η μπαταρία του αμαξιού μου αποφάσισε να πεθάνει εκείνο το πρωί και ο μόνος μηχανικός στο νησί έλλειπε σε διακοπές. Ήταν η τυχερή μου μέρα! Είχα ένα άλλο αυτοκίνητο, αλλά δεν είχε ασφάλεια. Πήρα την απόφαση να το ρισκάρω. Άλλωστε, τι είναι η ζωή χωρίς ρίσκο; Τελικά κατέληξα, να συναντηθώ με τη Λουκία & την καλύτερή της φίλη Ελένη σε ένα καταπληκτικό δείπνο με θέα στον ωκεανό, μετά πήγαμε για ποτό. Έγινε το κλικ. Στη μέση της βραδιάς κατάλαβα ότι είναι Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ! Ενώ χορεύαμε την κοίταξα και της ψιθύρισα στο αυτί ότι θα την παντρευτώ μια μέρα... Εκείνη με αγκάλιασε και με φίλησε και άρχισε να δακρύζει. Δυστυχώς, οι διακοπές της έφτασαν στο τέλος τους και το επόμενο πρωί έφευγε για Αθήνα. Δεν μου πήρε πολύ να βρεθώ κι εγώ στην Αθήνα, λίγο πριν φύγω για τη Νέα Υόρκη. Ήθελα να χάσω επίτηδες την πτήση μου για να μείνω λίγο ακόμα μαζί της, μα δυστυχώς δε γινόταν. Αφού γύρισα στη Νέα Υόρκη, το μυαλό μου ήταν στη Λουκία. Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στη δουλειά ή οτιδήποτε άλλο. Ήμουν ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ! Κρατήθηκα 1 μήνα πριν αποφασίσω να αγοράσω εισιτήριο για Αθήνα και να πάω να της κάνω έκπληξη στη δουλειά της. Δεν ξέρω ποιος ήταν πιο νευρικός. Έτσι, όπως μπήκα στο φαρμακείο, όπου εργάζεται, εκείνη εξυπηρετούσε έναν πελάτη και μόλις με είδε έπαθε σοκ, ο πελάτης συνέχισε να μιλάει για τη συνταγή του και η Λουκία είχε παγώσει! Δεν ήξερα αν πρέπει να βάλω τα γέλια ή να τρέξω μήπως έπαθε καμιά ανακοπή! Καταλήξαμε να διανύουμε αυτή τη μεγάλη απόσταση μπρος πίσω για πάνω από ένα χρόνο και το κάναμε να δουλέψει. Δεν ήταν εύκολα, αλλά σίγουρα άξιζε κάθε λεπτό. Αν η πτήση μου δεν είχε ακυρωθεί, δεν θα είχα πότε συναντήσει το άλλο μου μισό. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο...

Επέλεξα την Σαντορίνη για την πρόταση μου, γιατί είχαμε προγραμματίσει να επισκευτούμε ένα Ελληνικό νησί για τις καλοκαιρινές διακοπές μας και ένα από τα νησιά ήταν η Σαντορίνη, ένα από τα πιο όμορφα νησιά σε όλο τον κόσμο! Είναι το νησί του έρωτα και με το πιο μαγευτικό ηλιοβασίλεμα. Που αλλού καλύτερα από αυτό! Η Σαντορίνη έχει μια κρυμμένη μαγεία. Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την ομορφιά και την ενέργεια αυτού του τόπου. Πρέπει να το βιώσεις για να το καταλάβεις.

Η πρόταση μου, έτσι όπως έγινε, ήταν ένα εκατομμύριο φορές καλύτερη από όσο περίμενα.

Ο Γιώργος και η ομάδα του Studio Phosart με βοήθησε δημιουργώντας ένα σενάριο. Επέλεξα να γίνει στην επέτειο μας στις 17 Αυγούστου. Είπα στη Λουκία να αγοράσει ένα όμορφο φόρεμα για την επέτειο μας γιατί είχα για ιδιαίτερη έκπληξη για εκείνη. Την μέρα της πρότασης της είπα ότι έχω κάνει κράτηση σε ένα εκπληκτικό εστιατόριο στην Οία για να το γιορτάσουμε. Αυτό που εκείνη δεν ήξερε είναι ότι ο Γιώργος και η ομάδα του Studio Phosart περίμεναν για μια φωτογράφιση ζευγαριού πριν το δείπνο μας! Ενθουσιάστηκε όταν άκουσε για τη φωτογράφιση. Συναντήσαμε τον Γιώργο και τον Γιώργο στην Οία σε διαφορετικές τοποθεσίες για να βγάλουμε εκπληκτικές φωτογραφίες. Η Λουκία σε ρόλο μοντέλου δεν είχε καταλάβει πόσο νευρικός και αγχωμένος ήμουν. Σε μία φάση ο Γιώργος με πήρε στην γωνία και μου έβαλε μικρόφωνο το όποιο έκρυψε στο σακάκι μου για να ηχογραφήσουμε όλο το σενάριο. Καταλήξαμε στο σημείο συνάντησης “Το Κάστρο”, το οποίο είναι το απόλυτο σημείο για να θαυμάσεις τη θέα, άνθρωποι από όλο τον κόσμο πηγαίνουν εκεί για να δουν το εκπληκτικό ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης. Είχαμε κανονίσει 4 μουσικούς να έρθουν από την Αθήνα στη Σαντορίνη για να παίξουν το κομμάτι μας (Calvin Harris : How Deep Is Your Love?). Ενώ ο Γιώργος φωτογράφιζε τη Λουκία και εκείνη είχε πλάτη στο ηλιοβασίλεμα, στήθηκε η καρδιά από τριαντάφυλλα και κεριά στη μέση του Κάστρου. Κρατώντας το χέρι της Λουκίας περπατήσαμε προς την καρδιά, οι μουσικοί βγήκαν απ’ το πλήθος παίζοντας το τραγούδι μας και το πλήθος άρχισε να ζητωκραυγάζει, να χειροκροτεί και να τραβάει φωτογραφίες, ήταν σαν να έχουμε το Στάδιο των Yankees πίσω μας τη στιγμή που συνέβη. Έβαλα τη Λουκία μέσα στην καρδιά και όταν οι μουσικοί τελείωσαν το τραγούδι μας, γονάτισα και της ζήτησα να με παντρευτεί. Η καλύτερη στιγμή και συναίσθημα της ζωής μου."

Planning, Arrangement, Filming, Editing: Phosart Photography Cinematography | Coordinator of the day, Decoration: Niovi Karamanoli | Music Quartet: Athenian Rhapsody | String Arrangement: Katerina Loukia Geraki

Share:

mob: +30 697 7631687
mob: +30 697 3248970

Join Our Newsletter

Stay connected! Subscribe to our newsletter, so you won’t miss our latest news, ideas for your special event and anything else that might interest you.
Email address:

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. Accessing our website, you agree that we can use these types of cookies.